Helgen...

    Datum: 2009-04-26 Tid: 19:31:41
Oj redan söndag...

Helgen har gått så himla fort..
I fredags följde jag med mamma till plantagen och hon köpte buskar till hennes trädgård, mycket snyggt :) på  kvällen när barnen sov så hjälpte Emil Martin med att fixa grinden till deras bil, samtidigt drack man några öl :)

I Lördags var Emil på ledarträff (ngt med bandyn) från 10-15.. Då passade jag och barnen på att följa med  min mamma till Marieberg och kollade runt på blommor som hon skulle ha ute i trädgården, det tog flera timmar :):)
Alltid kul att kolla runt och är sugen på att ha ett eget litet växthus på balkongen men tror nog inte det går.. hehe..
Sen åkte barnen och skulle sova hos min mamma, jag och Emil var bjudna på grillfest hos min kompis och hennes sambo.. Så den kvällen gick väldigt fort och det var mycket trevligt :)

Idag var vi hos min mamma hela dagen, Emil hjälpte mamma att fixa med hennes bil inför besiktningen, jag hjälpte mamma med plantering och lite små fix i trädgården.. Barnen var ute hela dagen och lekte, hjälpte både mig och Emil med diverse sysslor :):)
Vi grillade idag också, trodde först det inte skulle gå eftersom det duggade men mamma har parasoll så det funkade :) vi grillade kyckling som vi åt med ris och bearnaise sås.. Mimmi och Martin var med hos mamma en stund, de grillade hamburgare.. :)  Vi åkte hem ca 18.00 då var barnen ute och hjälpte Emil att byta till sommardäck på bilen medans jag tittade på tv.. Sen var det direkt in i duschen för barnen kl 19.00 de var inte lite smutsiga :)
Barnen är nu i säng och ska sova sen ska jag bara softa framför teven hela kvällen.. 

Så helgen har verkligen gått fort och ser inte fram emot veckan :(

Ha det :)


Kommentarer
Postat av: callo

det var ju trevligt att du och barnen var med mig och handlade blommorna m.m. samt barnen sov hos mig haft trevligt men lovade göra pannkakor men det gjorde jag inte men ska göra pannkaka till dom... och jag måste också tacka allt som du och emil hjälpte mig med allting.. alltid kul att få lite sällskap mamma

2009-04-26 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0