Hmmmmm

    Datum: 2009-08-14 Tid: 19:15:20
Nu har man gått o blivit nojig..
Tindra började dagis förra veckan och nu idag märkte jag att hon är på väg att bli jätte förkyld.. Okej tänker jag det är ju vanligt..
Sen klickar jag runt på internet och läser nyheterna på aftonbladet, då är första huvudrubriken att man misstänker att svininfluensan kommer spridas super snabbt när skolan kommer igång..
J*vlar kommer det upp i mitt huvud, Tindra har ju varit på dagis 3 dagar förra veckan, är hon på gång att få flunsan?????
Att man ska vara så nojig, det kan ju lika gärna bara vara en förkylning, nej jag tänker det värsta, har redan planerat in vårdcentralbesök på måndag OM Tindra får feber osv..
Är verkligen livrädd att vi ska få flunsan...
Och jag ska börja jobba nu i veckan på elevhemmen och är jätte nojig att jag ska få flunsan...
Men jag har laddat med massor av information hur man typ "förebygger" flunsan...

Jajamensan jag är alltid nojig när det gäller såna här saker. :(:(:(

Nu ska jag snart glo på tv 4...

Ha det, vi hörs ;)

Kommentarer
Postat av: lindalinda

ajaj hoppas verkligen ej att hon får influensan :S

2009-08-14 @ 19:37:03
URL: http://gommish.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Oroa dig inte.. Om du upptäcker det i god tid, kommer det gå bra :) bättre att ringa om du misstänker något.. bättre att ringa i onödan än försentt :) men var inte orolig..

2009-08-14 @ 20:04:48
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Callo

lugna dig lite du kan ju alltid ringa till akut om du misstänker eller är orolig.. vi finns för dig.. kram

2009-08-14 @ 20:49:38
Postat av: linda

haha ja verkl :D jag visade för min mamma igår och sade att hon behöver ej vara "rädd" för bamse, hon tkr det e lite läskigt med stora hundar. mamma blev så tårögd och skrattade när han såg anton var så modig. jag sa att bamse är uppfostrad och världen snällaste. mamma sa - ja jag lär mig nya saker hela tiden om hundar nu :)

2009-08-15 @ 14:41:55
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: MaryLarry

Tack för kommentaren! Blir alltid lika glad:) De är kommentarerna som jag får motivation att fortsätta.



Lägg till mig på bloglovin.se så ser du direkt när jag lägger upp en ny tutorial:)



Kram /Mary

Tack igen för kommentaren!! (L)

2009-08-15 @ 19:00:17
URL: http://marylarry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du behöver inte vara rädd för svininfluensan. Är ju bara en vanlig influensa!



Skillnaden är att den är ny för våra forskare.

Du oroar dig i onödan.

2009-08-16 @ 11:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0