Mitt hjärta :)

    Datum: 2009-08-17 Tid: 12:03:30


Idag började Anton på lekis.. Han har sett fram emot det så länge och var så glad.. :)
Vi packade väskan med lite grejer och sen bar det iväg till lekis..
När vi nästan var framme så tog Anton min hand o släppte den inte förrän vi var framme på skolan :)
Han var så glad över att se hans namn överallt, på hyllan, golvet där han ska sitta när de har samling, hans låda osv...
En konversation jag o Anton hade innan vi var framme på skolan:

A: Mamma jag har ont i hjärtat
R: Va?
A: Ja det bankar så hårt, så här " dunk dunk dunk" (han beskrev att det slog hårt o snabbt)
R: Åh lilla gubben du är nervös.
A: Ja det känns konstigt i kroppen.
R: Ingen fara det går över snart.
A: Mmmmmm..

Åh min lilla gubbe var jätte nervös, blev lite chockad, visste inte att barn kunde bli så nervösa...
Men det gick över, kommer iaf aldrig glömma det :):)

Kommentarer
Postat av: callo

min lilla älskling gubbe vart så nervös till lekis..oj mitt barnbarn börjar bli stor pojke..stolt...kram

2009-08-17 @ 12:34:02
Postat av: linda

gråter!!! så jävligt söt! :D du måste nu då inse att anton har blivit större så får han nya känslor, som nervositet ;)) härligt att höra att han blev glad å fick en kompis (mimmi berättade) :D

2009-08-17 @ 14:48:15
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Haha Anton är söt :)

2009-08-17 @ 15:48:08
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Sia

Haha såå söt,

2009-08-17 @ 16:08:32
Postat av: Fia

hihi, sött av Anton! Edwin var nog oxå nervös. Men han sade inget och stod heller inte i närheten av mig. Men han var tyst, så han var nog lite nervös. Jaa, förstår inte vart tiden har tagit vägen, redan har vi ett skolbarn hemma nu. :)

2009-08-17 @ 21:31:33
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack! Den var verkligen god! Rekommenderar er att beställa tårta till fext och så därifrån. mums! :)

2009-08-18 @ 12:03:47
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: LitenMajja

åhh liten.... klart att de känns i kroppen fast man e så liten,,, hi hi ... hopppas allt gick bra, :D

2009-08-22 @ 07:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0