Glad

    Datum: 2009-05-04 Tid: 23:50:25
Är glad idag...Vet egentligen inte varför, är bara glad :)
Jag trivs super på elevhemmen och hoppas verkligen att jag får jobba mycket efter sommaren när hösten gör all personal sjuka haha :)
Och om det skulle komma ut en ledig tjänst kommer jag söka den direkt :)
Fick även veta när jag jobbade senast att jag får mer lön än vad jag fått förut på gamla jobbet, det känns super och jag känner själv att jag faktiskt är värd den :)
Så nu känns det ju ännu skojigare att jobba..Hihi...

I Fredags jobbade jag 10-21 så den dagen gick snabbt, hade lite planer inför lördagen men då ringde arbetsledaren lördag morgon och ville jag skulle jobba, självklart sa jag så då blev det ett 10.30-20.00 pass, där gick hela lördagen bort också...

I söndags var jag och Tindra och Mimmi på hagabadet och badade medans Anton och Emil gjorde tråkiga kill grejer :)
Tindra var mycket duktig och det var väldigt skoj...

Idag rensade jag, emil och ungarna gamla källaren och flyttade grejer till nya källaren, puh... Skönt att det är över..
Hittade massor med barnkläder som var osorterade och i flera olika kartonger och påsar, så det var bara att ta upp dom till lgh och börja sortera flick och pojk... 2 stora flytt kartonger var.. Det var jobbigt men skönt att det är klart och det blir mer plats i källaren... Nu är det bara förrådet här i lgh som ska rensas bort på grejer som kan stå i källaren istället, suck...
Fan vad man samlar på sig genom åren... :)

Fick antons klass lista för rosta skolan och är mycket nöjd, även tider för inskolning och träffar under sommaren :)
Jag hade ju glömt att ringa rektorn på hagaskolan o meddela att Anton inte skulle börja där så jag fick klass lista därifrån också, är glad jag bytte kan jag säga...

Nej nu får det räcka för idag....

Ha det, vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Hej!

Ja, det är så tråkigt.. Allting suger, känns det som. Jaja, men snart slipper jag den i af..

Ja, ska försöka bättra mig på uppdateringen ang. bröllopet ;)

2009-05-05 @ 09:46:07
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Sia

Ibland är det ju bra att ungarna göra olika saker båda så kan dom båda berätta för varandra vad de har gjort ibland också :-) Tror bra utbyte också för dem båda.

Vilken bra mamma o pappa ni är! Ungarna uppskattar er!

Jag älskar er, vi ses snart och jag LÄNGTAR..

SNART kommer överraskningen också, spännande!



Kul att du trivs på jobbet, hoppas du får fast anställning då får man ju fast ekonomi också så kan man dessutom göra mera saker också.



Puss o kram!!

2009-05-06 @ 16:28:58
URL: http://shinesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0