Jaa :)

    Datum: 2009-05-07 Tid: 23:33:38
Det var kvartsfinal i Hockey Vm och Sverige vann med 3-1 :):)
Nu är det semifinal imorron kl 20.00 mot Kanada och jag hoppas Sverige vinner.. :)

Nu vidare till ett annat ämne...
Jobbade igår kväll + natt på ett av elevhemmen, det är så skönt att man har börjat komma in i arbete igen :):)
Synd att de stänger inför sommaren bara :(
Har fått sommarjobb inom hemtjänsten, hmmmm inte alls intresserad men jag tar det för jag måste jobba i sommar, jag får sån åldersnoja när jag är bland äldre som ligger i vård.. Tycker så synd om dom att personal inte har tid att gå ut på promenad o.s.v. Deras enda värld är den förbaskade lägenheten dom sitter i dag ut och dag in.. Nej usch vill inte vara med o se sånt... Tråkigt att äldre omsorgen inte sköts bättre, fan tänk att vi en dag kanske kommer bo där... usch...

Är väldigt trött idag, jag och Emil har storstädat lgh och förrådet, lastat ner massor med grejer från förrådet till källaren och fixat massa hemma.. Puh.. Nu återstår det bara för mig att vika tvätt imorron..*bläää*

Nej nu är klockan mycket och jag ska hoppa i sängen nu :)

Ha det, vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: callo

ja precis inte kul att jobba med äldre.. själv vill jag inte ligga där när jag bli äldre.. hellre hemma

2009-05-08 @ 11:11:44
Postat av: Mimmi

Ja men igår förlorade Sverige :( :( Ja det är hemskt att vården är så dålig idag :S

2009-05-09 @ 12:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0