Mmmmm

    Datum: 2009-05-01 Tid: 23:17:38
Idag är jag jätte trött...
Igår var det valborg, vi gjorde inget speciellt under dagen men på kvällen gick vi till varberga och tittade på maj brasan, ungarna var inte såå intresserade av den så vi stannade inte så länge...
Senare när barnen somnat kom ett par vänner över och vi drack lite och snackade hela kvällen :)
Somnade väl runt 01.30..
Barnen vaknade tidigt idag så man var ganska trött.. Ordnade frukost sen la jag mig i sängen igen i typ 1 timme sen hoppade jag in i duschen för att sen göra mig klar inför jobbet..
Började 10.00 slutade 21.00.. Puh vilket pass, men det gick bra ändå.. Så nu känner jag mig helt död...
Sover nog ganska gott inatt :)
Skulle ta kort från igår men märkte att batteriet var slut så det var till att ladda :(
Men Tindra var såå söt igår, hon hade en tofs på vardera sida sen sprayade jag ena rosa o ena blå :) sen fick hon lite glitter runt ögonen, det blev så gulligt, synd jag inte kunde ta kort :(

Kort inlägg och ganska så tråkigt men är så trött och ska nog skriva mer imorron..

Vad gjorde ni igår???

Vi hörs, ha det :)

Kommentarer
Postat av: callo

igår gjorde jag inte så mkt men jag passade tindra några timmar medan mamma jobbade och pappa var ute och spelade.. sen grillade vi hemma hos mig.. haft trevligt..gott också

2009-05-02 @ 09:28:15
Postat av: Syrran S

Suck jag var ensam under valborg p.g.a Pasi var på kurs + sen jobbar hela kväll.Han skulle va hemma runt 23.30 men kom runt 22. Kul då gick vi ut en stund o kollade lite runt men massa folk ute o drack då..

Synd vi hade velat göra nåt men skitsamma, få se hur Pasi nästa år om hhan måste jobba eller är ledig, annars bestämt oss att åka till örebro då.

Pussar!

2009-05-02 @ 09:37:14
URL: http://shinesia.blogg.se/
Postat av: Fia

Hihi, det lät oxå som att ni haft det mysigt. :) Jaa, barnen var heller inte så intresserade av brasan. Hmmhmm, de ville bara vara med på fiskedammen och sedan klättrade de upp i en jordhög istället. Suck. Hihi Kram!

2009-05-02 @ 09:58:37
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0