Vårruset

    Datum: 2009-05-14 Tid: 23:07:18
Idag gick jag och Tindra vårruset med mitt gamla jobb, det var skönt att få en lång promenad och Tindra blev så glad över att få medalj efter :)
Anton och Emil satt vid slutet o hejade in oss :)
Jag hade med mig sulky som Tindra satt i, vi kom i mål på 1 timme och jag tyckte det var ganska snabbt eftersom vi gick och hade vagn...Så jag är nöjd...
Nästa år funderar jag på att jogga hela vårruset men vi får väl se hur konditionen är då :P
Nu tänker jag hoppa i badkaret sen ska jag sooooova :)

Ha det, vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Duktiga ni är! :)

2009-05-15 @ 09:07:03
Postat av: callo

roligt att ni med.. kanske jag kan med nästa åt men jag springer ej utan gå snabbt..verkar roligt. grattis tindra fick medalj förstår hon glad.. önskar att jag var med och tittade samt heja på er.. suck:(

2009-05-15 @ 09:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0