Bollkul, fotboll och kalas

    Datum: 2009-11-29 Tid: 12:45:59
Jaa det är fullt upp idag, jag är mycket tacksam att Emil kunde kompa en stund idag från jobbet :)

Imorse var det bollkul för Tindra, sen fotboll för Anton och nu ska Tindra snart iväg på barnkalas..
Puh det är ganska stressigt men tack o lov kunde emil kompa för att följa med Anton på fotbollen..

Hinner iaf lägga upp ett kort inlägg innan det är dags att gå ut med hundarna..

har beställt ett startpaket från ellos som jag längtar tills det kommer, såååå fint :):)


I fredags sov barnen över hos mormor då de skulle adventbaka tillsammans.. Barnen tyckte det var jättekul och på eftermiddagen fick vi komma o fika :)
Mums det var goda saffransbullar och choklad kakor de hade bakat :)

Skriver mera senare..
Ha det. vi hörs ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Söta kläderna är! :) ja bullarna och kakorna var goda, tog ju lite extra till mig ;)

2009-11-29 @ 12:52:26
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Fia

Tur att man kan kompa ut, annars skulle inte det fungera alls..

Mysigt med adventsbak! Mina pojkar ska baka pepparkakor idag. :) Vilka söta bebiskläder du klickat hem! :)

2009-11-29 @ 13:13:06
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Hihi, jaa. det är kul och pyssla & baka tycker jag. Men din mamma bakar en del så ni får väl lite ni med? ;) kram

2009-11-29 @ 17:33:41
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Syrran S

Åååååå fina kläder!!!!

2009-11-29 @ 19:06:55
Postat av: Callo,Baloo & Simba

ja det var rätt kul att ha barnbarnen här och hjälpte till att baka dom tyckte det var roligt.. dom var mycket duktiga..

2009-11-29 @ 19:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0