:D

    Datum: 2009-11-18 Tid: 19:14:27
Idag åkte vi till Bvc redan vid 13 tiden, det var redan folk där och vid halv två var det smockfullt i korridoren så de började tidigare med vaccinationen och äntligen fick Tindra sin efterlängtade spruta..:)
Hon satt bara i mitt knä o tittade när de stack henne, hon visade ingen grimas, tårögd blev hon inte heller.. Sköterskan blev förvånad över att det gick som det gick...
Jag trodde verkligen inte att Tindra skulle vara såå modig men det var hon :):)
Nu är det bara en gång till vecka 50 för dom sen är det klart..

Måste bara berätta en rolig grej....
Vi satt o tittade på en film och i slutet av filmen så klev det ut en snygg o sexig tjej från en tuff sportbil med långt brunt hår med solglasögon o korta shorts o urringat..
Anton sa direkt "wow vilken snygg tjej, vill hoppa in i teven o pussa henne"
Jag o Emil vi skrattade och blev ltie chockade, har aldrig hört nåt sånt förut från Anton..

Ha det, vi hörs ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt att det är över nu för er del (iaf den första delen) mina pojkar pep inte ut något ljud under vacc. de tyckte det inte gjorde ont. Jaa, tur för dem, jag var nog mer rädd än vad de var.. Feg morsa de har! haha..



haha, kul sagt av Anton, ja nu får vi räkna med lite mer sådana snack av våra stora pojkar :)

kram!

2009-11-18 @ 22:31:05
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Callo,Baloo & Simba

ja tindra var så duktigt och hon var så stolt och visade för mig..duktigt. jaså säger anton det.. ja nu är väl snart dax att prata om blomman och bin.. hihihi skojar bara..

2009-11-19 @ 08:59:03
Postat av: Mimmi & Bamse

Tuffa Tindra :) haha söt Anton. Ja ni får räkna med sånt :p

2009-11-19 @ 10:19:02
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Syrran S

Hahahahhahahha skrattar :o)

Anton blir ju större och större och lär sig från andra barnen :)

Tuffa Tindra!! :))

2009-11-19 @ 11:46:54
Postat av: Linda & Azi

Hahah, nämen Anton! :) Räkna med massa tjejer sen hemma hos er ;)

2009-11-20 @ 09:32:15
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack! Är så nöjd med den :) kram

2009-11-28 @ 21:58:07
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Emma.C

Hihi gullig Anton:)

2009-12-03 @ 13:53:36
Postat av: Emma.C

jag glömt att när tror att ska född, jag gissa född 14 feb. kram emma

2009-12-03 @ 18:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0