Tandläkaren och Knorr vaccin

    Datum: 2009-11-17 Tid: 20:22:02
Idag fick jag en akut tid till tandläkaren då jag bet av en bit av min tand när jag åt på rostad majs eller vad det var..
Hade redan bestämt mig för att dra ut tanden eftersom tanden hade gått av ganska mycket, fyfan för rotfyllning det skulle ruinera mig totalt.. Tur att den tanden satt ganska långt bak så det syns inte alls att jag dragit bort den..
Men fyfan vad jobbigt det var på tandläkaren, det tog extra lång tid pga tanden var så skör att de inte bara kunde dra bort den utan var tvugna att fila o borra ner den osv..
Men nu är den äntligen borta :):)

Hämtade Tindra på dagis efter 13 tiden för att åka iväg till Bvc för knorr vaccinet, men vad får vi se när vi kommer dit.. Jo att de börjar imorron istället.. Grrrrr.. Tindra som sett fram emot sprutan blev så arg.. Jaja det var bara att försöka förklara att det blir spruta imorron..
Och jaa det stämmer, Tindra är lite knasig, hon har sett fram emot att få ta spruta även fast jag förklarat att det kommer göra ont i början osv.. men men vi får se om hon är lika modig när hon väl ska ta sprutan..

Jaa jag ska nog lägga upp en bild på magen också inom några dagar ifall det finns nyfiket folk :)

Nu ska jag se på teve med syrran, Emil är iväg på bandy träning..

Ha det, vi höres ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Haha stackars Tindra :) vi får se om hon är lika modig när hon ser nål ;)

2009-11-17 @ 20:26:59
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Fia

Tja, Hugo klarade inte sig så bra idag. Han kom hem o klagade över att han hade ont i kroppen.. jaja, så nu lika bra båda hemma imorgon och vila sig ordentligt... Edwin säger att han mår illa.. vill inte de ska bli sämre till helgen då hugo fyller år och vi får gäster..

Mysigt och vara hemma med barnen oxå. :)

kram!

2009-11-17 @ 21:09:10
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Syrran S

Men stackars gumman, jo det är väl tur att det är längst bort så man inte märker :p drog ut min för 1 år sen men vad kostade det?

Oh stackars Tindra tröstkram tiden går ju fort dit så hon får hennes drömsprutan ju skratt



Jo vi ska ta sprutor imorrn, urk.. puss o kraaam!!

2009-11-17 @ 21:14:38
Postat av: Callo,Baloo & Simba

stackare tindra men hon får ju snart.. ja hoppas att det ska gå bra..

2009-11-18 @ 09:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0