Torsdag

    Datum: 2009-10-02 Tid: 12:30:38
Har varit dålig på att uppdatera bloggen, har jobbat som en gris denna månad och varit helt slut :(:(
Men det blir skönt när det visar sig på löne papper sen :)
Igår var Anton på fotbolls träning, han tycker det är så skoj, om man jämför med förra året på fotbolls skolan då var han sisådär intresserad..
Skönt att Anton har hittat ett intresse...Medan Emil och Anton var på fotboll så var jag och Tindra hos min mamma o fikade äpplepaj o vaniljsås *mums*
Det var skoj att vara där en stund o prata...

Nu ska jag iväg o hämta grabben på skolan..

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, alltid spännande med lönepapperet! ;) Hoppas du får bra lön nu. :) Kul att Anton gillar fotboll! Vi får snällt stå ute och heja på våra pojkar när de har matcher, usch, men vad göra åt det? hihi. kram

2009-10-02 @ 18:36:30
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Callo,baloo O Simba

ja det var rätt kul att ni kom och fikade med mig..

välkommen åter..

2009-10-03 @ 08:48:58
Postat av: Mimmi & Bamse

Uppdatera oftare! :)

2009-10-05 @ 10:01:59
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0