18 Augusti-10

    Datum: 2010-08-19 Tid: 09:34:41
Det datumet räknas in som Felix första USÖ besök :(   (förutom när han föddes)

Det hela började 6.00 på morgonen då Felix vaknade för att äta, äter gör han alltid i våran säng, sen får han ligga kvar med mig o mysa o sova en stund till...
Lägger alltid kudde under madrassen på Emils sida så Felix inte ska ramla ner..Men igår funkade det tydligen inte, så 6.30 hör jag ett PANG och ett skrik.. Felix ligger på golvet, herregud...

Tar upp honom och lyckas trösta honom ganska fort, efter 5 min kräks han.. Tänker inte alls på att det kanske kan vara hjärnskakning.. Jag lämnar Anton på skolan sen när jag kommer hem vill Felix äta o sova.. Felix sover alltid en halvtimme på fm men igår sov han 1,5 timme.. Hmmm... Ringer sjukvårdsrådivningen och får rådet att åka in till akuten för att kolla upp Felix.. Väcker Felix och han vaknar på en gång, mamma kör oss till akuten, i bilen kräks han igen.. Väl framme så fick vi vänta i ca 30-40 min innan vi fick komma in i ett rum, under den tiden blir Felix bättre o bättre men ville ändå att läkaren skulle kolla.. 
Läkaren tyckte också allt såg bra ut men att vi skulle vara observanta under dagen...
Tack o lov blev Felix inte påverkad någonting av fallet under dagen..

Inte lätt att vara liten ibland..

Hörs...

Kommentarer
Postat av: Fia

Ojoj! Stackars Felix! Minns själv då Edwin fick hjärnskakning, otäckt! Men skönt att det inte var allvarligare än så.. Hoppas han piggnar till snart.



Ja, amy är söt på allt sätt! :D En riktig härlig valp. Nu får hon inte hitta på hyss, när det fungerar så bra. :D

kram

2010-08-19 @ 10:20:35
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: sia

Meeen du kunde ha smsat mig när ni skulle åka till sjukhus vill hänga med era liv ju, meen skönt att det är inte något illa.. Ge Felix många kramar från mig!!



Puss älskar er!

2010-08-19 @ 13:48:02
Postat av: Callo

ja tack och lov att det inte är hjärnskakning som jag trodde.. känner igen det när mina barn var små.. men skönt att felix mår bra.. vart så oroligt när jag fick veta.. men nu är han glad och pigg... skönt:-d

2010-08-19 @ 15:51:36
Postat av: Fia

tack!! :) Ska försöka ta finare bilder, min systemkamera verkar alltid krångla med mig... jaja, men hoppas ni kunde se bilderna iaf :D trevlig helg!

kram

2010-09-04 @ 17:04:12
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0