Några dagar kvar :)

    Datum: 2010-02-03 Tid: 00:09:11
Ja nu är det bara några dagar kvar tills den lille grisen är beräknad att komma ut :)
Men man har längtat lääääänge efter den så jag hoppas att det är dags att komma ut snart...
Kanske trivs bra i min mage där är det varmt och skönt om man jämför med vädret vi har :)

Har haft sammandragningar flera gånger ibland och även fast man vet att de kan spöka såhär inför förlossningen så kan man inte låta bli att hoppas på att det är riktiga värkar.. Suck :(

Känner mig mer trött och klumpig nu än förut, hmmm... Försöker vila så gott jag kan under dagen för annars pallar jag inte, men det är svårt när barnen är hemma och man har hundar att ta hand om, tack o lov ställer familjen upp nu när det är som värst...

Har faktiskt varit ganska gnällig de senaste 2 månaderna men det är pga att jag har så ont i bäckenet och har svårt att gå.. Så jag är evigt tacksam till dom som orkar med mig och mitt tjat ibland hehe..

Har varit lite orolig över att mitt onda bäcken ska ställa till besvär under förlossningen men min BM sa att det är nog ingen fara, hon sa att de som har haft mycket värre än mig har klarat sig bra under deras förlossning.. Men med min otur så strular det säkert till sig...

För övrigt känner jag mig redo inför förlossningen, inte särskilt orolig över nåt förutom att man vill att bebisen ska må bra o så.. Har skrivit en förlossningsplan för första gången som jag och min BM gått igenom, känner mig nöjd och hoppas att BM på förlossningen ska ta så mycket hänsyn till mina önskemål så gott det går...

Skrev aldrig någon förlossningsplan för Anton o Tindra så det ska bli spännande o se om det blir någon skillnad..

Nej nu är det sent, ska borsta tänderna sen sooooova...

Ha det, vi hörs ;)

Kommentarer
Postat av: Callo,Baloo & Simba

sitter hemma och väntar och väntar att bebisen ska komma ut till världen.. kanske vill inte ut nu orsak kallt och snö ute som du skrev..tror jag.. :) nää du gnäller inte det är ju normalt.. ja klart jag ställer upp.. lycka till med förlossningen och det ska nog gå bra..hoppas att jag får följa med här gången också som jag var med anton och tindra... kram

2010-02-03 @ 08:40:26
URL: http://mulligacallo.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Jag vääääntar på bebisen :) fast det har du nog märkt ;D förlossningen kommer gå bra :)

2010-02-03 @ 09:34:03
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Nettie

Spännande du ska snart föda :D

Kramar på er från oss ^^

2010-02-03 @ 17:50:56
URL: http://us19810514.blogg.se/
Postat av: S

Såååååååååå snart, lääängtar massor, puss syrran :o)

2010-02-03 @ 20:40:19
Postat av: Fia

Jobbigt och ha ont! Men snart slipper du den, nu närmar det sig verkligen och hoppad du slipper gå över med flera dagar.



kram

2010-02-04 @ 18:41:00
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Jaa, blev förvånad när jag åkte uppför rulltrappan när jag fick syn på MUS produkter där vid Kicks, synd att jag inte hade tid för att åka ner o kolla, men lika bra det för kanske jag hade gått ut med ytterligare ett smink. Haha..

Det var mest ögonskuggor (till mitt förtjust) där.



Jaa, att man kan längta efter något som man har inom sig, och inte kunna träffa den än, är något underligt. Men snaart är h*n hos er, jag väntar liksom de andra med spänning, men h*n kommer när h*n känner för det. :)



Kram!

2010-02-04 @ 21:04:44
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Majja

Jaa nu går du i väntans tider..

snart snart.. :D Spännande!

inte så roligt att ha ont kanske, men de

är ju snart över...:D

Lycka till!!



/M

2010-02-05 @ 21:25:31
URL: http://litenmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0