Nervös

    Datum: 2010-02-18 Tid: 21:35:57
Imorron (Fredag) är det besök på Usö som gäller, för ultraljud och diskussion ang igångsättning..
Är verkligen nervös, trodde aldrig jag skulle gå över med 2 veckor.. Var ju inställd från början att ungen skulle komma mellan 1-3 veckor för tidigt pga Anton o Tindra är födda för tidigt..
Även  min barnmorska sa att det är ovanligt...
Men men..
Min barnmorska sa att de är stenhårda på att man ska vara 42 fulla veckor för att bli igångsatt men imorron är jag 41+5 så vafan 2 dagar borde ju inte göra något..
Hoppas jag får en trevlig läkare som också tycker att jag inte ska behöva vänta tills måndag...
Återkommer med mer information för er som är  nyfikna :):)


Ha det, vi hörs ;)

Kommentarer
Postat av: Callo,Baloo & Simba

ja det ska nog gå bra för dig och bebisen.. men vi får se vad dom säger.. hoppas att bebisen kommer ut i helgen. längtar efter få hålla bebisen och få dofta.. härligt

2010-02-19 @ 07:10:01
URL: http://mulligacallo.blogg.se/
Postat av: Fia

oj! lider med dig, när jag själv minns min övertid med Edwin. Jag gick över med 19 dagar och det är visst inget man behöver göra idag. :( jaja, men han kom ut till slut iallafall. :D



Hoppas det händer något till helgen ;) men h*n kommer ut snart, det kan ni vara säkra på. lycka till!



kram!

2010-02-19 @ 07:32:14
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Koooom ut, ungen.. Vi längtar! :)

2010-02-19 @ 10:42:03
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Syrran S

Skynda skynda skynda, vi längtar!!!

Älskar er!

2010-02-19 @ 12:19:27
Postat av: Fia

Tur för dej! Jag skulle kanske ha väntat med att skaffa mej barn, så jag slapp vänta övertid med 9 dagar. Det känns som att jag födde barn på stenåldern, då man visst kunde vänta länge med att föda. tur att edwin är friskt och välmående då. :)



Hoppas det händer något under lovet, men ungen är visst smart, för då får h*n alltid ha födelsedag när det är lov! :) Kramm!!

2010-02-21 @ 15:32:57
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0