Produkter från MUS

    Datum: 2010-01-29 Tid: 20:06:18
Tänkte visa vad för produkter jag köpt från MUS :):)

Foundation :)



Gul neutralizer som jag ska blanda med foundationen pga min hud är och lätt blir röd tex om det är kallt eller varmt osv..


Foundation borste :)


Puder men självklart inte denna färg, utan en ljus men fanns ingen bild..


Jaa det var mina bas grejer än så länge, kommer iaf handla mera där när jag har pengar, det är ganska dyrt men sminket är såå drygt så det är värt priset....

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul och se vad du handlade, har samma foundationborste. Toppenbra är den! :) Vad heter din fonudation? Min heter matt Vanilla. Den där gula conclearen är bra, men jag har den lilla runda med 3 olika färger. Visste inte att det finns tub, bra att veta för den är verkligen bra. hmm, får kanske köpa den nästa gång, haha.



De är dyra men dryyyyga! tur är det, men har såå många ögonskuggor att jag måste hinna använda dem innan de blir gamla. får vi festsminka mej varje dag. Haha..



Kul och se flera produkter därifrån framöver om du ska köpa flera. ;)

De har medlemskort och det blir 10% rabatt, bra ju. Fixa det om du inte har det.

kram!

2010-01-29 @ 20:40:11
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Ja de har väldigt bra saker :) jag har allt som jag behöver just nu därifrån. Nu är det bara att kolla vilka nya färger jag vill ha och så.. :)

2010-01-29 @ 21:00:35
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, ska kolla i böckerna om jag kommer ihåg. :) Behöver du det snart, du får annars påminna mig igen, jag brukar kunna glömma. tyvärr.:)



Kram!

2010-01-29 @ 21:04:28
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Jaa, har även börjat gilla deras eyedust, en ögonsmink med pulver, de är sååå underbara och ännu mer dryga än de vanliga ögonskuggorna. Jag är heller inte proffs på att sminka mej, har ju lärt mig men inte så lätt och komma ihåg. Hehe samt så kanske eg. onödigt att sminka ögonen för min ögonglober ligger långt in så att sminket inte syns. jag måste gå med upppända panna eller så med nedsjunkna ögon, inte så kul. Nicklas säger att det inte syns så mkt :( men jag känner mig fin när jag sminkat mig så det duger iaf. :)



oj vad jag pladdrar på :D men kul o köpa grejer därinne. blir snar ruinerad! kram!

2010-01-29 @ 22:07:02
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, jag får sminka mig så mycket att jag till slut liknar dame Edna, vet du vem jag pratar om? Hehe, synd att de tär så kul att sminka och så råkar de tinte synas på mig. Vilket I-problem, men ändå är det ett problem för mig. :( hehe.



Ja, det stämmer, man får ta produkter för lika summa som brud-makeup kostar! ;) Jag köpte med mig foundation, puder, ögonskugga och lite annat som jag hade på mig på bröllopet och nästa gång var det sminkkurs, då handlade jag lite mera och sedan även själv privat, ojoj, så kan du tänka dej hur mkt jag har slösat hos MUS nu? hehe, men jag ångrar inte det. :) kram!

2010-01-30 @ 19:29:13
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Hehe..

Ja, en del var det iaf, för en brudsminkning kostar 990 tror jag, sen var jag på kursen, 495 kr och sedan var det några inköp emellan samt ett kanske onodigt ,men ändå inte - ny foundation pga den andra nästan fulla tappades på golvet. sååå arg var jag. men shoppade då med mig hem några nya smink. hahaha... Jaa, får ta och räkna imorgon eller ngt :D

kram!

2010-01-30 @ 21:32:07
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0