......

    Datum: 2010-06-29 Tid: 22:46:18
Tänkte vara lite ego o lägga upp en bild på mig som jag tyckte blev jätte bra :)
Visste inte att jag blev fotad då :)



Ja nu har man info om huset iaf..
Huset var ju i ganska stort behov av renovering och enligt bankens värderingsman så skulle värdet på huset inte stiga så mycket även om vi renoverade det, så då kände vi direkt att nej vi vågar inte lägga ner mycket pengar, tid och ork på att renovera något vi kanske skulle förlora på..
Så nu är det nya tag att leta hus...

Snabbt inlägg bara..
Vi höres :)

Kommentarer
Postat av: Sia

:love:Håller med dig, den bild var jättefin!

2010-06-30 @ 09:20:26
Postat av: Fia

Jättefin bild! såg den hos Silva och tyckte den var en fin bild. :) jaa, synd att det inte blev av med huset, men ni kommer hitta ett snart.. :) kram!

2010-06-30 @ 11:53:02
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: callo,Baloo & Simba

vet du vad:question::question: jo jag älskar dig.. trist med huset.. men hoppas på ett nytt hus vet du vad:question::question:du snyggt på bild

2010-06-30 @ 17:09:24
URL: http://mulligacallo.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack! är så nöjd med frisyren, får se hur det blir framöver nu, men långt hår blir det nog inte längre.. ;-( Nää.. trivs så bra, så det går bra! :-)



Jaa, beställde hem den, får se när jag får den, hoppas snart! :D



kramm!

2010-07-01 @ 22:12:19
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0