Smink

    Datum: 2010-06-09 Tid: 14:46:36
Äntligen har min palette med 120 ögonskuggor kommit :) Efter mer än 3 veckors väntande...
Jag kommer lägga in bilder på hur jag ser ut efter varje gång jag sminkar mig, kommer testa olika färger både starka, svaga, skimrande och matta färger...

Säg gärna vad ni tycker om just den färgen, kul o veta vad andra tycker jag passar i :)
Det gör självklart ingenting om ni nu tycker att just den färgen inte passar eller så...

Är dock väldigt nybörjare på detta att använda flera färger i en skugga men här kommer en bild med färgen blå :)


Personligen tycker jag det passade helt okej :)



Kommentarer
Postat av: callo,Baloo & Simba

jag tycker det är fint med blå men kan kolla andra färger.. men blå är snyggt..

2010-06-09 @ 14:55:38
URL: http://mulligacallo.blogg.se/
Postat av: Mimmi & Bamse

Tycker att det är fint på dig. Vet ju hur det ser ut IRL :)

2010-06-09 @ 15:01:24
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Sia

Snyggt!!!!

2010-06-09 @ 15:29:19
Postat av: Fia

ohh!! Så du beställde paletten med olika ögonskuggor i?? jag har önskat mej den till födelsedagen, får se om jag har varit snäll nog för att få den :D annars får jag beställa själv sen, för en sådan ska jag garanterat ha hemma! har alltid velat ha en gul ögonskugga, men inte vågat köpa. hmm, kanske nu om jag får paletten :D men dessa färgerna blev snygga på dej. :)

kram!

2010-06-10 @ 22:31:35
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0