:)

    Datum: 2010-03-10 Tid: 10:22:17
I fredags var jag, Emil och Felix iväg till Toys för att köpa en födelsedags present till Antons klasskompis som Anton skulle ha med sig på kalaset i Lördags...
När vi var på toys så var det massor med rabatt på olika leksaker så vi bestämde att Anton och Tindra skulle få varsin "fredagspresent" istället för fredagsmys.. Onödigt att sockerbomba barnen hela helgen. haha :)

Barnen blev jätteglada.. Här kommer det bilder..







Har även tagit kort på Antons alla saker han gjort i skolan, jätte duktig kille vi har :)





Mimmi och Martin var i Malmö förra veckan och när de kom hem hade de såklart med sig saker till barnen.. Barnen fick varsin tjock bok med pyssel samt en varsin väst..
Bilder på böckerna kommer men glömt tagit kort på västarna...




Ha det vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi & Bamse

Det är en självklarhet för mig att ha något med mig till barnen hem när man har åkt någonstans :)

2010-03-10 @ 11:48:17
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Fia

kul med nya leksaker, men om det blir nya leksaker varje fredag då måste vi flytta. haha. jaa, men kul ibland. fina saker dina barn gjort! Edwin eller Hugo har även gjort löven som hänger på en snöre.. :)



kul med pysselbok!

Idag har jag äntligen kastat en massa papper med ritningar & småleksaker från t.ex MC donalds och trasiga leksaker, och än är jag inte klar. puh! men en bit har jag iaf kommit. :)



kram



2010-03-10 @ 22:11:40
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

skönt att Felix är snäll och gör som han ska. :) Han kanske känner att ni är rutinerade som föräldrar och känner sig trygg. han har ju syskon som ser till honom och det blir väl en del stoj så att han blir trött på nätterna ;)

hoppas det fortsätter så. :) kramm!

2010-03-11 @ 09:41:45
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

hihi, jaa det blir visst några nya produkter därifrån en gång i månaden för mig.. inte så billigt, men ja. :D

ja, det är kul att de öppnar nytt på Träffpunkten, men kanske inte så bra, för där är jag ganska ofta och då flyger mina pengar bort snabbare. haha.



kram

2010-03-12 @ 21:46:19
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, det var en trevlig stund vi hade tillsammans, måste nog göra det flera gånger. :)

Jaa, jobbigt med att ha ont, men vi får se hur det går på nästa sjukgymnastik-besöket...

kram!

2010-03-27 @ 09:47:55
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0