Stolt mamma :)

    Datum: 2010-05-05 Tid: 15:24:05
Idag var jag på utvecklings samtal på Antons skola, var faktiskt lite nervös...
För några dagar sen fick vi hem en lapp som hette "jag trädet" där det var ett träd med massa löv på och i dom löven var det frågor som Anton skulle svara och om det stämde fullt så målade man hela lövet, stämde det lite målade man halva, stämde det inte alls så fick det vara tomt..
Jag och Anton gick igenom det o han målade, jag hade förklarat att han måste vara ärlig osv..

Och så idag var den stora dagen :)
Fröken och Anton hade också gjort "jag trädet" så vi jämförde våra och allt stämde utom 3 st.. Blev imponerad faktiskt att Anton var duktig och svarat ärligt både med  mig och fröken..
Sen hade fröken gjort olika tester i början av HT-09 då hade Anton 31/36 möjliga, VT-10 hade han 34/36 så han hade blivit duktigare.. :)
De hade även en cirkel med massor av olika saker de borde klara av, Anton hade allt ifyllt utom 4 grejer, och det var det vanliga typ svårt sitta still osv..
Fröken sa att Anton verkligen var mogen för att börja skolan i höst...

Jag kände bara "åhhhhh vad duktig min lille grabb är" Känns så skönt att han utvecklas och hänger med i skolan osv :)

Var tvungen att få "skryta" lite hehe..

Ha det vi hörs ;)

Kommentarer
Postat av: callo,Baloo & Simba

det var ju toppen och jag är oxå stolt över mitt barnbarn.. skönt att allt var bra med honom i skolan m.m. roligt... stolt mormor

2010-05-05 @ 18:33:20
URL: http://mulligacallo.blogg.se/
Postat av: Sia

Ååå jättekul för Anton o jag förstår att du är stolt!!

det skulle ja absolut också göra!



Doktor på fredag, äntligen

Puss!!

2010-05-05 @ 19:01:58
URL: http://byle.blogg.se/
Postat av: Fia

Kul att det går så bra för Anton! Man får passa på och skryta om sina barn, jag är inte bättre jag själv.:) Men vad gör man, om man är så stolta över sina barn? :)



Ska bli spännande till hösten för Anton! Även för mina pojkar. Tiden går så fort, minns när de var så små! :)



kram!

2010-05-05 @ 21:39:41
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha, ja, skryt så länge det går! :D Man kan aldrig skryta nog om sina barn... eller?? hehe



Jaa, ibland är det inte lätt och ha reda på nycklarna. :)



Kram!

2010-05-06 @ 08:25:14
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Fia

Tack..



Ja, jag får hoppas på ett bra väder...... Men jag ska jämt få otur, så det förvånar inte mig om det börjar regna.



Du frågade om det finns risk att jag får opereras, svaret är nej. iallafall vad jag vet, för sjukgymnasten sa inget om det, bara att jag kanske får en kortisonsspruta :( vill inte! vi får se om 2 veckor hur det blir. kram

2010-05-07 @ 08:41:54
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback
RSS 2.0